Vieraidenhallintaan liitetty tekstiviestiopastus ratkoi opastushaasteet ja modernisoi vieraiden vastaanoton

Innovatiivisella järjestelmällä voidaan ratkaista kiinteistön vieraiden hallinnan pulmia, tehostaa rakennuksen toimintaa sekä säästää merkittävästi resursseja. Me haluamme löytää ja toteuttaa juuri oikean ratkaisun teidän tarpeisiinne.

 

Täysin kotimainen in-house-kehitetty inBliss Järjestelmä mahdollistaa kiinteistön kaiken potentiaalin hyödyntämisen. inBliss Host vierailijoiden hallintajärjestelmä tarjoaa ylivoimaisesti markkinoiden monipuolisimmat ominaisuudet, mutta myös räätälöidyt ratkaisut ovat erikoisalaamme oman järjestelmäkehitystiimin toimesta. Järjestelmä tukee aulahenkilön työtä hoitaen esimerkiksi vieraiden itseilmoittautumisia ja opastusta. 

 

Kaikki inBliss Hostin ominaisuudet: inBliss Järjestelmän ominaisuuslista

 

Moderni ja käyttäjäystävällinen vieraiden hallinta - Itseilmoittautuminen ja opastus

Kalasataman Kampus on Suomen tyylikkäimpiin uudiskohteisiin lukeutuva toimistorakennus, joka pitää sisällään noin 35 000 m² nykyaikaista monen yrityksen toimistotilaa sekä hulppeat yhteiskäyttötilat. Vierailijoiden hallintaan ja opastamiseen haluttiin löytää paras mahdollinen ratkaisu käyttäjien sekä kiinteistön resurssien näkökulmasta.

 

Ratkaisuna Kalasataman Kampuksen vieraiden opastamiseksi inBliss Host järjestelmään liitettiin tekstiviestiopastus. Vierailija saa puhelimeensa tiedot tapaamisesta, kun tämä on sovittu. Ennen tapaamista hän saa muistutusviestin sekä pin-koodin, jolla hän tekee itseilmoittautumisen aulan inBliss Infokeskuksesta. Ilmoittautuessaan vierailija saa personoidun Tervetuloa-tekstiviestin, jossa on selkeät opasteet haluttuun toimistoon, auditorioon, neukkariin tai muuhun Kalasataman Kampuksen tilaan. Kutsuja saa myös ilmoituksen vierailijan saapumisesta puhelimeensa sekä tämän puhelinnumeron linkkinä.

Vaivattomuutta ja laatua resursseja säästäen

Varma valitsi inBlissin Kalasataman Kampuksen järjestelmä- ja av-toimittajaksi, koska pystymme tarjoamaan koko toteutuksen kokonaisuutena, joka kattaa suunnittelun, toimitukset, asennukset sekä ylläpidon – yhdeltä toimijalta. Järjestelmä kattaa kaikki tarpeet helppokäyttöisessä selainympäristössä.

 

Avainasemassa oli myös asiakaskohtainen räätälöitävyys niin laitteiden integroimisessa osaksi sisustusta kuin järjestelmän toimintojen ja ilmeen kustomoinnissa, kuten vierailijoiden tekstiviestiopastus.

 

Pitkän elinkaaren takaava inBliss tuotteiden laatu sekä innovatiiviset ratkaisut, kuten moderni IoT-sensorointi ja toimintojen automatisointi sekä toimintojen yhdistäminen tuovat merkittäviä kustannussäästöjä.

Kotimainen inBliss järjestelmä löytyy jo yli puolesta pääkaupunkiseudun business parkeista, useista Suomen suurimpien yritysten pääkonttoreista sekä monista julkisista tiloista, kuten museoista ja kirjastoista. inBliss on myös KONEen ainoa sertifioitu hissinäyttöratkaisujen toimittaja. inBliss ratkaisuihin voit tutustua www.inbliss.fi.

Vastaa