top of page

inBliss skaalautuu myös pienemmille yrityksille

  • Writer: inBliss
    inBliss
  • 27.3.
  • 2 min käytetty lukemiseen






Useat suurempien toimistorakennusten yritykset ovat ottaneet inBlissin omaan käyttöönsä sujuvoittamaan vierailijahallintaa, tehostamaan tilojen varaamista ja hyödyntämään käyttöasteanalytiikkaa. Mutta miksi?


SÄÄSTÄ AIKAA JA RAHAA, ANNA AUTOMAATION HOITAA RUTIINIT

Vierailijahallinta, tilavaraukset ja kulkuoikeudet hoituvat automaattisesti, mikä keventää vastaanoton työtaakkaa ja vapauttaa aikaa yrityksen ydintoimintaan.

PAREMPI ASIAKASKOKEMUS JA SUJUVAMPI VIERAILUPROSESSI

Ei enää jonottamista – vieraat saavat saapumisohjeet puhelimeen ja kirjautuvat sisään sujuvasti mobiililla tai ilmoittautumisnäytöllä.

EDULLINEN JA HELPPO KÄYTTÖÖNOTTO

Ei kalliita laiteinvestointeja – pelkkä ohjelmisto ja itse valitut laitteet. Skaalautuu tarpeidesi mukaan, joten voit ottaa käyttöön vain tarvittavat ominaisuudet.

TURVALLISUUS JA KULUNVALVONTA VAIVATTOMASTI

Automaattinen kulkuoikeuksien hallinta varmistaa, että työntekijät ja vieraat pääsevät tiloihin sujuvasti, samalla parantaen turvallisuutta ja vähentäen riskejä.

YRITYKSEN KASVUUN MUKAUTUVA RATKAISU

Järjestelmä kasvaa yrityksen mukana ilman rajoituksia käyttäjämäärissä tai toimipisteissä ja se toimii kaikissa tilatyypeissä, toimistoista varastoihin.


 

inBliss x AREK



INBLISS TEHOSTAA 35 HENKILÖN YRITYKSEN TYÖYMPÄRISTÖN HALLINTAA



Arek halusi modernisoida toimistonsa hallintaa ja parantaa työntekijöidensä arkea. Ilman omaa vastaanottohenkilökuntaa tapaamisten hallinta ja yhteiskäyttötilojen varaaminen oli haasteellista, mikä johti turhaan säätöön ja tehottomuuteen.


Ratkaisuna Arek otti käyttöön inBlissin, joka tarjosi helpon ja automatisoidun järjestelmän päivittäiseen käyttöön.





VIERAILIJAHALLINTA

Tapaamiset luodaan automaattisesti kalenterimerkinnän perusteella ja vierailijat saavat saapumisohjeet suoraan sähköpostiinsa. Kun vieras saapuu, työntekijä saa automaattisen ilmoituksen. Vastaanottoa ei enää tarvita.


NEUVOTTELUHUONEIDEN JA TYÖPISTEIDEN VARAUS

Kaikki tilat ovat helposti varattavissa yhdestä käyttöliittymästä, mikä poistaa tuplabuukkaukset ja varmistaa, että jokainen löytää tarvitsemansa tilan.


KÄYTTÖASTEANALYTIIKKA

Sensorit ja inBliss-järjestelmä seuraavat tilojen käyttöä reaaliajassa, jolloin yritys voi optimoida tilankäyttöä ja tarvittaessa sopeuttaa resurssejaan.



AREK ON LOISTAVA ESIMERKKI SIITÄ, MITEN JÄRJESTELMÄ SKAALAUTUU ERI KOKOISIIN YRITYKSIIN - OLIPA KYSEESSÄ PIENI TIIMI TAI SUUREMPI ORGANISAATIO



✔️ Vähemmän hallinnollista työtä ja manuaalisia prosesseja


✔️ Sujuvampi työarki ja parempi vierailijakokemus


✔️Optimoitu tilankäyttö, joka tuo myös kustannussäästöjä



 

Digitalisoituminen ei ole vain tehokkuutta, vaan myös parempaa käyttökokemusta.


Asiantuntijamme auttaa löytämään juuri teille parhaat ratkaisut 👉🏻 sales@inbliss.fi. 

Comments


bottom of page