This is how NCC chose the inBliss system delivery for the flagship destination We Land

NCC valitsi keväällä 2023 valmistuvaan lippulaivakohde We Landiin inBliss järjestelmätoimituksen. Erityisen upea 23 000 neliön kokoinen We Land on modernin pääkonttoritason hanke, joka on suunniteltu tukemaan työstä nauttimista ja siinä onnistumista. Korkea palvelukulttuuri ja verkostoitumista helpottava avoimuus tulevat näkymään kaikkialla We Landin arjessa.  

 

– We Land murtaa perinteistä näkemystä ”vain toimistosta” uudenlaisena openhouse-kohteena avaten ovensa kaupunkilaisille, elävöittäen kaupunkikuvaa ja tuoden alueelle uusia palveluita. Se on juuri sitä, mitä tänä päivänä tarvitaan, Helsingin kaupungin projektijohtaja Tuomo Sipilä sanoo (19.9.2022, Talouselämä).

We Land ravintola
We Landin 14. kerroksen näköalaravintolan merellinen maisema / Kuva: welandruoholahti.fi

Käyttäjäystävällisesti ja tyylikkäästi - We Landin järjestelmäratkaisut

NCC on valinnut We Landiin inBliss järjestelmätoimituksen. Kotimainen in-house -kehitetty inBliss järjestelmä ratkoo tämän päivän työympäristön tarpeita tyylikkäästi ja tehokkaasti mm. vapauttaen aulahenkilöstön resursseja, helpottaen sisäistä viestintää tavoittaen myös etätyöläiset ja automatisoiden tilojen käytön datan keräämisen.

inBliss Space

- Space Reservation Software

Tarkastele tilojen varaustilannetta nyt tai myöhempinä ajankohtina yhdellä silmäyksellä ja tee varaukset muutamalla klikkauksella. Tilojen käytön analytiikka hoituu täysin automatisoidusti.

inBliss Host

- Visitor Management System

Vierailija voi ilmoittautua aulan kosketusnäytöllä, puhelimellaan tai aulahenkilölle. Järjestelmä lisää aulan resursseja kustannustehokkaasti ja tyylikkäästi. Integroitu We Landin kulunvalvontajärjestelmään.

inBliss Digital Signage - Info Display system

We Landin näyttöjä hallitaan markkinoiden monipuolisimman ja käyttäjäystävällisimmän infonäyttöjen sisällönhallintajärjestelmän avulla.

We Landin räätälöity mobiiliappi

- Helpottaa toimintoja, korvaa kalliita ja monimutkaisia järjestelmiä ja tukee brändiä

Kohteeseen räätälöity inBliss Mobiiliapplikaatio kulkee jokaisen kiinteistössä työskentelevän puhelimessa. inBliss järjestelmien hallinta hoituu appilla, ja vain muutamalla klikkauksella hoidat esimerkiksi tilojen varaukset, tarkistat ilmoitukset tai jätät tiedotteen. Informaatio saavuttaa myös etätyöläiset helposti. Appi on integroitu Aimo Parkin sovellukseen, eli We Landissa myös parkkihallien käyttö on tehty mahdollisimman näppäräksi.

"Viesti Charlielle"

Charlie tekee kiinteistön käyttäjien elämästä vieläkin mukavampaa. Charlie on We Landin oma työelämään erikoistunut Concierge-palvelu, joka hoitaa asioita työntekijöiden puolesta.

We Land aula
inBliss toimittaa We Landin yleisten tilojen, kuten aulan ja Tapahtumatorin AV-laitteet, mm. yli 200” LED-näyttöä / Kuva: welandruoholahti.fi

Miksi inBliss?

inBliss on kotimainen, 2009 perustettu asiantuntijayhtiö, joka tunnetaan omasta edistyksellisestä smart building järjestelmästä sekä laadukkaasta palvelusta ja av-tuotteista. Autamme asiakkaitamme hyödyntämään kiinteistön koko potentiaalia. On the work environment side, many of the headquarters of Finland's largest companies and more than half of the country's 20 largest real estate owners' significant sites already use smart display solutions organized by inBliss.

 

Leave a Reply