inBliss Vierailijahallinta

Työpaja_aula_6_V2
inBliss Vierailijahallinta on monipuolinen sovellus inBliss järjestelmässä. Se voi toimia aulan tyylikkäässä  infonäytössä tai siroilla tableteilla, jolloin erillisiä sisustukseen sopimattomia ilmoittautumisratkaisuja ei enää tarvita. 
Samasta infonäytöstä vierailija saa kaiken tarvitsemansa tiedon ja voi ottaa vaikka videopuhelun kohdeyritykseen tai kauempana istuvalle aulahenkilölle. 
Vierailu kirjataan järjestelmään etukäteen  inBliss käyttöliittymästä, Tilavarauksesta tai integroidusta Outlook -kalenterista neuvottelutilaa varattaessa.
Vierailija ilmoittautuu aulahenkilölle tai itsenäisesti inBliss Infonkeskuksella tai tabletilla.
Vierailukäytöntö toteutetan kohdekohtaisesti. Ilmoittautumisen jälkeen vierailija voi saada vierailijakortin tai  tervetuloa-viestin ja kulkuohjeet infonäytölle sekä omaan puhelimeensa.
Kutsuja saa saapumisesta tekstiviestin ja soittolinkin vierailijan numeroon. Viestien tekstit ovat vapaasti muokattavissa. 
Arkadia_ilm_4
Vierailijahallinta on monipuolinen työkalu, joka otetaan kohteeseen käyttöön sen tarpeiden mukaisesti. 
Samassa kiinteistössä voi olla käytössä useita erilaisia tapoja vieraiden vastaanottoon.
Tarvittaessa inBliss järjestelmästä tehdään integraatio kiinteistön kulunvalvontaan ja hissien ja koodilukkojen avaamiseen.
K21_aula_2
Suurissa ja vilkkaissa kohteissa vältetään suosituimpien vierailuaikojen ruuhkat usealla ilmoittuatumispisteellä.
Vaihtoehtoisesti voidaan tarjota omat ilmoittautumispisteet eri vierailijaryhmille, jotka käyvät kiinteistössä vakituisesti.
Näin jonoja ei synny ja vierailijoiden yksityisyyttä kunnioitetaan.
Ilmoittautumispisteet voidaan toteuttaa tyylikkäästi kehystetyille tableteilletai suuremmille kosketusnäytöille halutunlaisella koteloinnilla ja asennuksella.
Työpaja_aula_3

Haluatko kuulla lisää?