inBliss Ovenpielinäytöt

 

 

 

 

 

Enemmän kuin ovenpielinäyttö

inBliss Ovenpielinäytöt vastaavat nykypäivän tarpeisiin. Varausten esittämisen ja hallinnan lisäksi uuden sukupolven ratkaisu muuntautuu kohteen ilmeeseen ja käyttötarkoitukseen. Tuote ja sen taustajärjestelmä on kehittynyt vuosien kuluessa palvelemaan asiakkaan tarpeita. Kuuntelimme Suomen suurimpien yritysten kiinteistöjohtoa, IT-ja HR- ja markkinointiosastoja, arkkitehteja sekä tuhansia loppukäyttäjiä ja kehitimme markinoiden kokonaisvaltaisimman ja helppokäyttöisimmän järjestelmän helpottamaan ja tehostamaan kiinteistön käyttöä. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rakennuksen kaikki digitaaliset ratkaisut

inBliss Ovenpielinäytöt voidaan ottaa käyttöön perusominaisuuksilla ja lisätä toimintoja ja sovellusympäristöä kohteen kehittyessä. Järjestelmän jokainen osa toimii synkronissa muiden toimintojen ja mahdollisten integraatioiden kanssa. inBliss järjestelmän innovatiiviset ja ketterät ratkaisut yhdistävät ja automatisoivat toimintoja mikä on merkittävä resursseja ja kuluja säästävä tekijä.

 

 

Osana inBliss Tilavaraus- ja Vierailijajärjestelmää

inBliss Ovenpielinäyttöjen ohjelmiston taustalla oleva inBliss Tilavarausjärjestelmä kattaa mm. tilojen kategoriahaun eli luokittelun ja hakumahdollisuuden huonevarustelun mukaan, karttanäkymän viikko- ja päivänäkymät sekä omien varausten koontinäkymät nopeaan varausten hallintaan sekä Outlook-integraation ja tilojen, tarjoilujen ja muiden resurssien varaukset. inBliss Tilavaraus mobiiliapplikaatio toimii itsenäisenä appina tai osana laajempaa inBilss Kiinteistöappia, jossa toimintoina mm. kiinteistöinfo, ”kirpputori”, palautteet, vikailmoitukset ym. inBliss Tilavaruaksen sekä Outlook- tai Google-integraation tiedot siirtyvät automaattisesti inBliss Vierailijahallintajärjestelmään, mikä toimii myös synkronissa ovenpielinäyttöjen kanssa. inBliss Ovenpielinäytöllä voidaan esittää myös kustomoitua tai muuta sisältöä.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

inBliss Ad hoc-varaukset

 
inBliss Ovenpielinäytön aikajanalta voidaan hoitaa lennosta kosketuksella Ad hoc-varaukset sekä varausten lopetukset ja peruutukset helposti. Ad hoc-varaukset päivittyvät myös kalenteriin ja mobiili appeihin, infonäytöille sekä inBliss Aulanäytöille, joilla näkyy myös koko alueen pohjakuva ja varattavat tilat värikoodeilla. Maksulliset tilat varataan omalla pin-koodilla.

 

 

 

inBliss IoT sensorijärjestelmä

 
Läsnäolo-, kävijälaskenta- ja olosuhdesensorit toimivat samassa inBliss järjestelmässä. Puhelinkoppien ja vastaavien tilojen automaattiset varaukset näkyvät myös kalentereissa ja/tai aulanäytöillä. Järjestelmä kerää dataa tilojen käyttöasteista, mikä mm. tukee kiinteistön kehitystä ja helpottaa hallittua paluuta toimistoille poikkeusajan jälkeen. 
 
 
 

 

Vapaa-/varattumerkkivalot

 
Sensoripohjaiset vapaa- ja varattu-merkkivalot sekä gatewayt on integroitu järjestelmään ja hallinta onnistuu helposti inBliss käyttöliittymästä. Merkkivaloja on useita malleja; LED nauha ovenpielessä tai yläreunassa, ovaali merkkilamppu mustana tai valkoisena, LED ovenpielinäytön kehyksessä,… Valot esittävät varauksen statusta joko automaattisesti läsnäolosensoreista saadun tiedon tai järjestelmästä etukäteen tehtyjen varausten perusteella. Varaustapa voidaan vapaasti valita kohteelle parhaiten toimivaksi.

 

 

 

Laite ja selainpohjainen käyttöliittymä

•  10” teollisen standardin mukainen kosketusnäyttö, jopa 5 vuoden takuu
•  Voidaan suojata ainutlaatuisella hygienisellä kalvolla, jonka tekniikka tappaa yli 99% bakteereista, testattu ja käytössä sairaalaympäristöissä
•  inBliss järjestelmä toimii pilviympäristössä. Selaimen helposta käyttöliittymästä voidaan katsella ja hallita kaikkien kohteen –  tai saman asiakkaan eri kohteiden  – ovenpieli- sekä muiden näyttöjen sisältöjä
•  Tyylikäs inBliss Frame-kotelo halutulla värillä, joista tällä hetkellä mattamusta on suosituin
•  Minimalistinen kotelo pidentää näyttöjen käyttöikää, piilottaa tekniikan ja tekee siistiksi sekä vaaka- että pystyasennukset

 

 

 

Turvallisuus osana järjestelmää

Järjestelmässä on varauduttu huomioimaan kiinteistöjen tarpeita ja työntekijöiden turvallisuutta poikkeustilanteen jälkeiseen toimistolle paluuseen. Työntekijät saavat mm. tietoa työpisteiden ja neuvottelutilojen täyttöasteesta huomiselle, jolloin ruuhkatilanne voidaan huomioida päätettäessä toimisto- / etäpäivästä. Neuvottelutilojen liikakuormitusta voidaan taas välttää automaattisesti ajastetuilla tauoilla palaverien väleissä. Lisäksi inBliss Ovenpieli- ja aulanäyttöjen kosketuspinnat on suojattavissa  sairaalaympäristössä testatuilla hygieniakalvoilla.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haluatko kuulla lisää?