Kokonaisvaltainen tilavarausjärjestelmä
Tilavarausjärjestelmä mahdollistaa työpisteiden, neuvotteluhuoneiden sekä lisäpalveluiden varaamisen helposti ja kerää reaaliaikaista dataa tilojen käyttöasteesta.
Kalenterinäkymä ja karttapohja
Catering-tarjoilut ja muut resurssit samalla varausjärjestelmällä

Selain ja mobiiliappi
Automatisoitu analytiikka
IoT-sensoroinnilla
täysin automatisoidusti tai
ad hocilla lennosta
Kaiken kattava inBliss varausjärjestelmä
-
Työpisteiden sekä neuvotteluhuoneiden varaaminen kalenterinäkymästä tai pohjakuvasta
-
Varauksen yhteydessä mahdollista tilata esimerkiksi catering ja muita lisäpalveluita
-
Järjestelmä kerää automattisesti dataa varauksista, jota voidaan hyödyntää käyttöasteseurannassa
-
IoT sensorit tarkkaan käyttöasteseurantaan ja työpistevarauksia varten
-
Raportit räätälöitävissä laskutusta varten
-
Mobiiliystävällinen käyttöliittymä
-
Integroitavissa kalenteriympäristöihin (esim. Outlook ja Google) ja kulunvalvonta- ja lukitusjärjestelmiin (esim. iLOQ ja Abloy)

Varausjärjestelmä synkronoituu helposti henkilökohtaiseen kalenteriin sekä lukitusjärjestelmiin
inBliss järjestelmä on integroitu sujuvasti Microsoft Office 365 sekä Google ympäristöihin. Lisäksi järjestelmä on integroitavissa useisiin lukitusjärjestelmiin, jolloin myös lukittujen tilojen hallinta on mahdollisimman vaivatonta.




Varaa demo tai kysy lisätietoa
Asiantuntijamme suunnittelee juuri teidän tarpeisiinne sopivan ratkaisun – myös vaativimpiin kohteisiin.
Ota yhteyttä, niin löydetään teille paras ratkaisu!