Referenssit
Älykkäät inBliss-järjestelmät ja näyttöratkaisut palvelevat Suomen suurimpien yritysten pääkonttoreita, useita kymmeniä business parkeja sekä julkisia kohteita – kirjastoista ja museoista ostoskeskuksiin ja asuinkerrostaloihin. Tutustu alta muutamiin esimerkkeihin.
Pääkonttorien inBliss ratkaisuja
inBliss Smart Office tarjoaa pääkonttoreille kattavan järjestelmän, joka yhdistää varaukset, vierailijahallinnan, aulapalvelut ja tiedonjaon yhteen selkeään käyttöympäristöön. Skaalautuva ratkaisu mukautuu yrityksen brändiin ja tarpeisiin, tehden päivittäisestä hallinnasta sujuvaa – myös kansainvälisesti.

Eläketurvakeskus
ETK:n inBliss-järjestelmä kattaa vierailijahallinnan, tilavarausten ja cateringin hallinnan, sähköposti-integraation sekä tilavarausapplikaation.
Lisäksi käytössä ovat neuvottelutilojen ovenpielinäytöt ja interaktiiviset aulanäytöt, joilla voi tehdä ja seurata ad hoc -varauksia.
Läsnäolosensorit ja vapaa-/varattu led-merkkivalot täydentävät IoT-sensorijärjestelmän, joka optimoi tilankäytön.
Kaikki toiminnot toimivat yhtenäisenä kokonaisuutena pilvipalvelussa, jota voi hallita selainkäyttöliittymän, näyttöjen ja applikaatioiden kautta.

Ilmarinen
Keskinäinen eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen pääkonttorin kaikissa 12 hississä on koko seinän kokoiset integroidut inBliss hissinäytöt. Tekniikan peittävä inBliss Frame -kehys on samaa materiaalia kuin hissin sisustus ja näyttöä suojaa turvalasi.
Sisältönä koko näytöllä on elämyksellisiä kuvia ja ikkunoiduissa tiloissa mainos- ja info- playlistit.

Barona
Laaja inBliss-järjestelmä, integroituna kulunvalvontaan ja automaattioviin, parantaa turvallisuutta ja tehostaa vierailijahallintaa. Sähköposti-integraatio automatisoi saapumisohjeiden ja kulkuoikeuksien toimituksen vieraille.

OP Kiinteistösijoitus
Koko kiinteistössä laaja ja konaisvaltainen inBliss Smart-järjestelmä joka kattaa Vierailijajärjestelmän, monipuoliset auditorio ja koulutustilat sekä ulko- ja sisänäytöt.

WSP Finland
Laaja inBliss-järjestelmä, integroituna kulunvalvontaan ja automaattioviin, parantaa turvallisuutta ja tehostaa vierailijahallintaa. Sähköposti-integraatio automatisoi saapumisohjeiden ja kulkuoikeuksien toimituksen vieraille.

Helsingin Kaupunginkanslia
Helsingin Kaupunginkanslian käyttämiin tiloihin kuuluu Suomen merkittävimpiä historiallisia kiinteistöjä.
inBliss Smart Office-järjestelmällä hallitaan Helsingin Kaupunginkanslian yli 200 varattavaa tilaa 12 kiinteistössä. Laajaan käyttäjäkuntaan kuuluu myös korkeinta poliittista johtoa. Perusominaisuuksien lisäksi kaupungin järjestelmää kustomoidaan asiakastarpeiden mukaisesti.

Tilastokeskus
Esitysympäristönä toimivat inBliss Frame -koteloidut aulanäytöt, seinäasenteinen tuplanäyttö sekä ovenpieli- ja neuvotteluhuoneiden näytöt.
Kattava inBliss Smart -järjestelmä yhdistää vierailijahallinnan, tila- ja catering-varaukset, mobiilisovelluksen sekä sähköposti-integraation. Kaikki toiminnot toimivat pilvipalvelussa ja niitä hallitaan yhdestä selainkäyttöliittymästä, näytöistä tai sovelluksesta.

Tamro
Tamron Suomen kiinteistöissä inBliss-varausjärjestelmä ja vierailijahallinta tehostavat toimintaa. Ovenpielinäytöt, koontinäytöt ja infokeskukset tekevät järjestelmän käytöstä intuitiivista ja parantavat viestintää.

Neste
Esitysympäristönä inBliss Frame -kehystetty 98” näyttö, jonka asensimme ensimmäisenä Euroopassa, vieressä omassa kehyksessään 10” valintapaneeli sisällön vaihtamiseen sekä irrallisia tabletteja aulatiskillä vierailijoille.
Järjestelmänä inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä sekä inBliss taustaelokuvakokelma ja inBlissin tuottama Nesteelle kustomoitu turvallisuuselokuva, jonka kaikki vieraat katsovat rakennukseen tullessaan joko isolta näytöltä tai erillisiltä tableteilta.

IBM
Esitysympäristönä kustomoidut koteloidut pinta-asenteiset näytöt neljässä hississä.

SRV
Esitysympäristönä seinäasenteinen inBliss Frame-kehystetty tuplanäyttö sekä vapaasti seisova kolmen näytön kustomoitu markkinontiratkaisu, sisältönä hissisimulaattori erikoiskorkeiden rakennusten, kuten REDIn tornitalojen ennakkomyyntiin.
Järjestelmänä inBliss Pilvipalvelu ja selainkäyttöliittymä, inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä, opastus sekä integraatio Siemens-talotekniikkaan, joka esittää näytöillä mm. uusiutuvien energiamuotojen kulutusta.
Business Parkien inBliss ratkaisuja
inBliss Smart Office -ohjelmisto on käytössä jo yli puolessa pääkaupunkiseudun business parkeista ja kattaa kaikki älykkään toimistokiinteistön tarpeet liittyen vierailujen, tilojen ja muiden resurssien hallintaan, opastukseen sekä käyttöasteen seurantaan.
inBliss-näyttöratkaisut ja koko AV-tekniikka valitaan sisustukseen sopivaksi omista kokoelmistamme auloihin, hisseihin, ravintoloihin, neuvottelutiloihin, auditorioihin ja ulkotiloihin.
Monissa kohteissa myös vuokralaiset valitsevat inBliss-ratkaisuja omiin tiloihinsa.

We Land, NCC
NCC valitsi Ruoholahdessa sijaitsevaan uuteen We Land -lippulaivakohteeseensa kokonaisvaltaisen inBliss Smart Office järjestelmän Tilavaraus ja Vierailijahallintajärjestelmät sekä kustomoidun We Land applikaation. Useat tekemämme järjestelmäintegraatiot liittävät mm. pysäköinnin, ovien lukituksen, porttien ja hissin käytön automaattisesti ja saumattomasti samaan käyttöympäristöön. Ravintoloiden catering-toimitukset hallitaan monipuolisella ja eri vuokralaisyritykset huomioivalla järjestelmällä ja aulahenkilöstölle annetaan applikaatiolla tieto kunkin vieraan yksilölliseen vastaanottokokemukseen. Viiden tähden kokemus jatkuu ylellisissä tiloissa. inBliss on toimittanut koko av-toimituksen auloihin, auditorioon sekä neuvottelukerrokseen. Suurten led-seinien sisältöä hallitaan inBliss sisällönhallintajärjestelmällä.

Quartetto Intermezzo
Esitysympäristönä hissinäytöt, aulanäyttö, kustomoitu vapaasti seisova infokeskus, neuvotteluhuoneiden näytöt inBliss Frame -kehystyksellä sekä ovenpielinäytöt.
Järjestelmänä inBliss Tilavaraus, Vierailijajärjestelmä sekä inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä.

Kasarmi 21
Esitysympäristönä aulan kustomoitu infokeskus, ravintolanäytöt, vuokralaisten neuvottelutilojen näytöt sekä ovenpieliäytöt.
Järjestelmänä inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä, inBliss Tilavaraus ja Vierailijahallinta sekä Outlook integraatio.

Kalasataman Kampus
Esitysympäristönä LED-seinä ulkona, aulan Infokeskus ja ilmoittautumispisteet, 8 Oled-hissinäyttöä, auditorion ja 20 neuvotteluhuoneen av-tekniikka Teams-laajennuksilla ja streamauksella, 80 ovenpielinäyttöä, puhelinkopit ja lepotilat, 5 aulavarausnäyttöä ja ravintolanäytöt.
Järjestelmänä inBliss Smart Office kokonaisratkaisuna Tila- ja tarjoiluvaraus, Ad hoc-varaukset, vuokralaisten Outlook integraatiot, Mobiili applikaatio, Smart sensori- ja merkkivalojärjestelmä, Vierailijajärjestelmä, Itseilmoittautuminen ja inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä.

Polaris Business Park
Esitysympäristönä ulkoinfonäyttö sekä lasiseiniin integroidut infonäytöt.
Järjestelmänä inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä sekä monipuolinen opastus.

Itämerenkatu 11-13
Esitysympäristönä 98” ja 86” näytöt sekä siirrettävät sivunäytöt inBliss Frame-koteloinnilla ja langaton esitystekniikka.
Järjestelmänä suurten neuvottelu-/koulutustilojen av-järjestelmä ohjauslogiikalla, kaiuttimilla sekä Teams-ominaisuuksilla.

Virtatalo
Esitysympäristönä inBliss infokeskukset auloissa sekä kehystetyt neuvotteluhuonenäytöt.
Järjestelmänä inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä, inBliss Wayfinding sekä Videosoitto.

Aviabulevardi
inBliss Smart Office Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä, inBliss Wayfinding sekä ravintolajärjestelmä.
Esitysympäristönä kustomoitu infokeskus, ravintolanäytöt, aulan sisustukseen integroidut infonäytöt sekä neuvotteluhuonenäytöt inBliss Frame -koteloinnilla.

Pikseli
Esitysympäristönä inBliss Frame koteloitu 65” infonäyttö kustomoidusti animoidulla sisällöllä
Järjestelmänä inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä ja inBliss Wayfinding

Ilmalan Aura, Hartela
Hartela valitsi inBlissin toimittamaan järjestelmät ja AV-laitteet kokonaisuudessaan uuteen liikekiinteistöönsä, Ilmalan Auraan.
inBliss Smart Office -järjestelmä tukee suuren kiinteistön muuntojoustavia palveluita tuhansille yritysten kansainvälisille työntekijöille ja vieraille. Tilojen, cateringin ja palveluiden varaukset hoituvat Varausjärjestelmällä ja ovenpielinäytöillä, kun taas aulahenkilöstö hallinnoi vierailuja Vierailijahallinnan ja ilmoittautumislaitteiden avulla. Tilankäytön tehokkuutta seurataan Analytiikka-työkalun avulla.

Työpajankatu 13
Esitysympäristönä aulan Infokeskus ja integroidut aulanäytöt, neuvottelukerroksen näytöt ja ovenpielinäytöt inBliss Frame -kehystyksellä.
Järjestelmänä kustomoitu Tila- ja tarjoiluvaraus, Outlook integraatio, Mobiili app, Vierailijajärjestelmä ja inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä.

Opus Business Park
Esitysympäristönä ulkoinfonäytöt, interaktiiviset infokeskukset auloissa, neuvotteluhuoneiden näytöt inBliss Frame -kehyksellä, langaton teknologia, Teams-valmiudet sekä ovenpielinäytöt ja merkkivalot.
Järjestelmänä inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä, Tilavaraus ja Vierailijahallinta itseilmoittautumisella sekä, IoT sensorit.

Kasarmikatu 25
Esitysympäristönä interaktiivinen 24” aulavarausnäyttö ja inBliss Frame -koteloidut ovenpielinäytöt neuvottelutiloissa.
Järjestelmänä inBliss Tilavaraus ja ad hoc-varaukset.

Meclu Business Baana
Kattavassa ratkaisussa kohteen inBliss Smart Office -järjestelmässä on käytössä inBliss Tilavaraus, inBliss Vierailijahallinta ja inBliss DS -sisällönhallintajärjestelmä sekä ovenpielinäytöt ja ilmoittautumiskioski.
Esitysympäristönä ulkoinfonäyttö, suuret vapaasti seisovat ja liikuteltavat infokeskukset auloissa, hissinäytöt ja neuvotteluhuoneiden inBliss Frame -kehystetyt näytöt. Vanha auditorio modernisoitiin helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi.

Derby Business Park
Esitysympäristönä näyttävä inBliss Frame -kehystetty tuplanäyttö aulassa, opasnäyttö kattokiinnityksellä sekä vapaasti seisova markkinoinnillinen näyttöratkaisu
Järjestelmänä inBliss Digital Signage -järjestelmä sekä integraatio talotekniikkaan.

HTC Helsinki
Esitysympäristönä 55” koteloidut ja liikuteltavat inBliss infokeskukset auloissa sekä ovenpielinäytöt.
Järjestelmänä inBliss Digital Signage -sisällönhallintajärjestelmä sekä tilavarausintegraatio.

Arkadia
inBliss Smart Office DS -sisällönhallinta sekä inBliss Vierailijajärjestelmä itseilmoittautumisella ja mobiiliopastuksella.
Esitysympäristönä koko kiinteistön sisääntuloissa inBliss Ulkoinfonäytöt, inBliss infokeskukset, auditorion ja koulutustilojen koko av-tekniikka, sekä näytöt ravintolakabineteissa. Kaikki näytöt on kehystetty sisustukseen kustomoiduilla inBliss Frame- koteloinneilla.

Gate8
inBliss Video-ovikello, jolla toisessa rakennuksessa oleva aulahekilö näkee ja kuulee vierailijat ja päästää heidät sisälle. Video-ovikellon näytöllä esitetään myös vaihtelevaa infosisältöä.
Järjestelmänä inBliss Video-ovikello ja inBliss DS -sisällönhallinta
Ravintoloiden inBliss ratkaisuja
Ravintoloiden inBliss-ratkaisut tarjoavat räätälöityjä näyttöjä ja järjestelmiä, jotka tukevat ravintolan sisustusta ja tunnelmaa. Kehitetty yhteistyössä ravintola-alan ammattilaisten kanssa, järjestelmä sisältää helppokäyttöisen pilvipalvelun ja selainkäyttöliittymän.
Henkilökunta voi hallita ruokalistoja, catering-paketteja, ruokavalioinfoja ja hinnoittelua helposti mistä tahansa. Lisäksi pääkonttoreissa ja business parkeissa asiakkaat voivat tilata tarjoilut suoraan inBliss-järjestelmästä varausten yhteydessä.
Koontinäkymät ja automaattiset viestit helpottavat henkilöstön työskentelyä, ja integraatiot ulkoisiin lähteisiin mahdollistavat ruokalistojen automaattisen päivityksen. Raportointi tuottaa kaiken tarvittavan tiedon laskutusta varten.

PIHKA Sompa ja Meclu
Lounasravintolat Mechelininkadulla ja Kalasatamassa. Esitysympäristönä vapaastiseisova infonäyttö, koteloidut tabletit linjastoissa sekä kassa- ja tiskinäytöt.
Kohteen tilavarausjärjestelään integroitu Catering-järjestelmä neuvottelutilojen tarjoilujen hallintaan.

Dylan ravintolat
inBliss on toimittanut erikokoisia infonäyttöjä sekä linjastonäyttöjä Dylanin lounasravintoloihin. Infonäytöt on kehystetty ravintoloiden teemaan ja sisutukseen sopivilla kustomoiduilla rakenteilla.

Palmia ravintolat
inBliss on tehnyt Palmian kanssa yhteistyötä jo usen vuoden ajan. Vastaamme yli kymmenessä Plamian lounasravintolassa digitaalisesta viestinnästä.
Tuotteita joita Palmia hyödyntää ovat mm. linjastonäytöt sekä erikokoisia infonäyttöjä jalallisina tai seinään kiinnitettyinä.
Kaikkia sisältöjä hallitaan keskitetysti inBlissin järjestelmästä.

Business Parkien ravintolat
Kymmenet muut pääkaupunkiseudun lounasravintolat hyödyntävät inBlissin tuotteita. Ota yhteyttä niin voimme tarjota teille catering tilauksien hallinnan, näyttöjen hallinnan ja laitteet samassa paketissa.
Hissinäyttöjen inBliss ratkaisuja
inBliss on kokenut laadukkain hissinäyttöjen toimittaja. inBliss toimittaa monipuolisesta valikoimastaan laadukkaat kokonaisratkaisut kaikenlaisiin uusiin ja uudistettaviin hisseihin ja on mm. KONEen ainoa sertifioitu näyttöratkaisujen toimittaja.
inBliss Hissinäyttöratkaisuun kuuluu aina:
• inBliss järjestelmä: pilvipalvelu, selainkäyttöliittymä, inBliss DS-sisällönhallintajärjestelmä, joka sisältää kaikki tunnetut sisältömallit
• inBliss esitysympäristö: 10″ – 86” näyttö, halutun värinen metallikotelo tai takaseinän kokoinen turvalasi, kiinnitykset ja asennukset

Ilmarisen pääkonttori
Keskinäinen eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen pääkonttorin kaikissa 12 hississä on koko seinän kokoiset integroidut inBliss hissinäytöt. Tekniikan peittävä inBliss Frame -kehys on samaa materiaalia kuin hissin sisustus ja näyttöä suojaa turvalasi.
Sisältönä koko näytöllä on elämyksellisiä kuvia ja ikkunoiduissa tiloissa mainos- ja info- playlistit.

Kalasataman Kampus
Osana Kalasataman Kampuksen kokonaistoimitusta asensimme kohteen jokaiseen hissiin kaksi OLED näyttöä ja vuorasimme ne lasiseinällä, jotta kokonaisuus näyttäisi siltä kuin yksi hissin seinistä olisi digitaalinen.

Scandic Hotels
Scandic Hotels kääntyi inBlissin puoleen, kun he halusivat tuoda asiakasviestinnän hisseihin.
Olemme toimittaneet Scandicille useita näyttöjä, joiden hallinta tapahtuu yhdestä keskitetystä käyttöliittymästä.

SRV Redi Living Lab
SRV:n REDIn ennakkomakkinoinnin kohde, jossa johon inBliss järjestelmä integroitiin hissin logiikkaan.
Hissin liike on hidastettu ja ylös noustessa suurella näytöllä esitetään videosisältöä noususta REDin huipulle ja alas liikuttaessa esityksen maisema laskee.
Hissinäyttöjen lisäksi inBliss toteutti kohteen koko laajan av- ja järjestelmätoimituksen.
Kauppakeskukset, museot, kirjastot, showroomit...
inBliss tunnetaan tyylikkäistä ratkaisuistaan myös monissa julkisissa tiloissa, joissa rakaisulta ja sisällöltä halutaan poikkeuksellista laatua ja visuaalisuutta.

Museot
Ateneumissa suomalaisten taiteilijoiden näyttelyssä haasteena oli pieni ja pimeä tila, jonka läpi kaikki vierailijat kävelivät. inBliss toteutti tilaan teknisesti haasteellisen kattoratkaisun, jossa usean taustaprojektorin järjestelmäintegraatiolla esitettiin alhaalta kuvattuja inBliss sisältöelokuvia kaarevassa kattorakenteessa. Sisältöä hallitaan aina inBliss DS järjestelmällä. Ratkaisu toi tilaan upeasti valoa ja oli näyttävä tilataideteos.

Urheilukeskukset
Olympiastadionin uudistamisessa myös vanha torniin menevä alkuperäinen hissi kaipasi modernisointia. inBliss toteutti sinne kattokaiuttimen sekä hissin logiikkaan integroidun ääniohjelmiston.
Kerrostalojen inBliss ratkaisuja
Kerrostalojen inBliss ratkaisut tarjoavat mm. infoa ja opastusta ja tyylikkäillä näyttöratkaisuilla ja mobiiliapplikaatioilla jo tuhansissa asunnoissa. Sisältöinä voi olla esim. kerroslista, yhteisten tilojen varaustilanne, akuuttiviestit ja tiedot huoltotöistä sekä asukkaiden viestintäkanava.
Näytöt toimitetaan halutussa koossa, peruskoot ovat 43″ ja 50″ ja inBliss koteloinnin väri on vapaasti valittavissa. Näyttöjen ja inBliss Appin tiedot ovat synkroonissa.


Meander, Newil & Bau
Newil & Baun kaikissa uusissa kohteissa on inBliss rappunäytöt ja heille kustoimoitu mobiiliapplikaatio. Mobiiliapplikaatiosta onnistuvat niin yhteyskäyttötilojen kuin saunan ja pesutuvan varaukset. Lisäksi asukkaat voivat kutsua vieraita kylään ja luoda heille oman ovi pin-koodin iLOQ integraation avulla. Mobiiliapplikaatiosta löytyy myös asukas viestintä ja asukkaiden yhteinen ilmoitustaulu.


Lehtisaaren terassi, Newil & Bau
Newil & Baun kaikissa uusissa kohteissa on inBliss rappunäytöt ja heille kustoimoitu mobiiliapplikaatio. Mobiiliapplikaatiosta onnistuvat niin yhteyskäyttötilojen kuin saunan ja pesutuvan varaukset. Lisäksi asukkaat voivat kutsua vieraita kylään ja luoda heille oman ovi pin-koodin iLOQ integraation avulla. Mobiiliapplikaatiosta löytyy myös asukas viestintä ja asukkaiden yhteinen ilmoitustaulu.


Naantalin Solaris, Auratum
Auratumin kaikissa uusissa kohteissa on inBliss rappunäytöt ja heille kustoimoitu mobiiliapplikaatio. Mobiiliapplikaatiosta onnistuvat niin yhteyskäyttötilojen kuin saunan ja pesutuvan varaukset. Lisäksi asukkaat voivat kutsua vieraita kylään ja luoda heille oman ovi pin-koodin iLOQ integraation avulla. Mobiiliapplikaatiosta löytyy myös asukas viestintä ja asukkaiden yhteinen ilmoitustaulu.


Lehtisaaren torni, Newil & Bau
Newil & Baun kaikissa uusissa kohteissa on inBliss rappunäytöt ja heille kustoimoitu mobiiliapplikaatio. Mobiiliapplikaatiosta onnistuvat niin yhteyskäyttötilojen kuin saunan ja pesutuvan varaukset. Lisäksi asukkaat voivat kutsua vieraita kylään ja luoda heille oman ovi pin-koodin iLOQ integraation avulla. Mobiiliapplikaatiosta löytyy myös asukas viestintä ja asukkaiden yhteinen ilmoitustaulu.


76&Piha, Newil & Bau
Newil & Baun kaikissa uusissa kohteissa on inBliss rappunäytöt ja heille kustoimoitu mobiiliapplikaatio. Mobiiliapplikaatiosta onnistuvat niin yhteyskäyttötilojen kuin saunan ja pesutuvan varaukset. Lisäksi asukkaat voivat kutsua vieraita kylään ja luoda heille oman ovi pin-koodin iLOQ integraation avulla. Mobiiliapplikaatiosta löytyy myös asukas viestintä ja asukkaiden yhteinen ilmoitustaulu.

Hämeentie 155
Vanhaan kiinteistöön asennettiin modernisoinnin yhteydessä inBliss näytöt neljään portaaseen. Näytöllä esitellää kerroslistan lisäksi mm. ajankohtaistiedotteita sekä kiinteistössä vuokralla olevien yritysten mainontaa.
.jpg)
Toinen Linja 3
Uusi asuinkerrostalo historiallisessa rakennuksessa, jota on esitelty mediassa ”Suomen kalleimpina neliöinä”. Tyylikäs inBliss infonäyttö sisääntuloaulassa esittää mm. kerroslistaa, kiinteistöinfoa ja lähiliikenteen aikataulut.
Näin olemme ratkaisseet asiakkaidemme ongelmia:
Vierailijoiden hallinta ruuhkaisemmissakin auloissa
Kohde: Tripla Workery West
inBliss Host ratkaisee vierailijahallinnan auloissa tyylikkäästi, käyttäjäystävällisesti ja kustannustehokkaasti.
Workery on Pasilan Triplassa oleva moderni työympäristö. Toimistotornit Workery East ja West hyödyntävät modernia inBliss järjestelmää.
Asiakkaamme Triplan Workery West on vilkas monen yrityksen toimistorakennus, jossa järjestetään myös koulutustilaisuuksia. Aulan ruuhkautumiseen haluttiin löytää paras mahdollinen ratkaisu, johon valikoitui alan kartoituksen jälkeen inBliss Vierailijahallinta. Aulan ensivaikutelma pysyy siistinä ja vieraiden itseilmoittautuminen ja opastus on automatisoitu modernisti ja käyttäjäystävällisesti.
Itseilmoittautuminen ja opastus
Ratkaisimme ruuhkautuvan aulan ongelman asentamalla aulaan tyylikkään jalallisen 32” näytön, jolla vierailija ilmoittuatuu helposti itse ja saa samalla tulostetun vierailijakortin. Tyylikkäät hissinäytöt asennettiin opastamaan vieraat oikeisiin tiloihin.

Viestintä ja opastus kiinteistössä
Vieraiden hallinnan lisäksi inBliss on ratkaissut Workery Westin koko digitaalisen opastuksen sekä parantanut kiinteistön sisäistä viestintää inBliss Infokeskuksella ja Infonäytöillä, joiden sisältöä ohjataan inBliss Digital Signage -infonäyttöjärjestelmällä.