inBliss Host

Vierailijahallintajärjestelmä

inBliss Host

Vierailijahallintajärjestelmä

Vierailijahallintajärjestelmä

inBliss Host

Vierailijahallintajärjestelmä

Vierailijahallintajärjestelmä

VIERAIDEN HALLINTA VAIVATTOMASTI, TEHOKKAASTI JA TYYLIKKÄÄSTI

Vierailijahallintajärjestelmä on kiinteistön tyylikäs käyntikortti, joka parantaa vierailijakokemusta kokonaisuudessaan. Sen avulla voidaan säästää kiinteistön kustannuksissa ja henkilöresursseissa, sillä se auttaa automatisoimaan toimintoja ja tekemään arjesta helpompaa.

 

inBliss host on ratkaisu, joka voidaan ottaa käyttöön kohteiden tarpeiden mukaisesti. Järjestelmä on oman tuotekehityksemme tulos, joten ylläpito, integraatiot ja asiakaskohtaiset räätälöinnit onnistuvat helposti  ja siksi autammekin teitä suunnittelemaan ja toteuttamaan sen käytön teidän tarpeisiin.

 

Kysy lisää kotimaisesta inBliss Host järjestelmästä, valmiista toteutuksista tai räätälöitävistä ratkaisuista:

VIERAIDEN HALLINTA VAIVATTOMASTI, TEHOKKAASTI JA TYYLIKKÄÄSTI

Vierailijahallintajärjestelmä on rakennuksen tyylikäs käyntikortti, joka parantaa vierailijakokemusta ja nostaa kiinteistön arvoa, säästää kiinteistön kustannuksia ja henkilöresursseja toimintojen automatisoinnilla ja tekee arjesta helpompaa.

 

inBliss Host on ratkaisu, joka otetaan käyttöön kohteen tarpeiden mukaisesti. Samassa kiinteistössä voi olla käytössä useita erilaisia tapoja vieraiden vastaanottoon. Me autamme teitä suunnittelemaan ja toteuttamaan juuri parhaan mahdollisen ratkaisun teidän tarpeisiin.

 

Kysy lisää inBliss Host järjestelmästä, valmiista toteutuksista tai räätälöitävistä ratkaisuista:

VIERAIDEN HALLINTA VAIVATTOMASTI, TEHOKKAASTI JA TYYLIKKÄÄSTI

Vierailijahallintajärjestelmä on rakennuksen tyylikäs käyntikortti, joka parantaa vierailijakokemusta ja nostaa kiinteistön arvoa, säästää kiinteistön kustannuksia ja henkilöresursseja toimintojen automatisoinnilla ja tekee arjesta helpompaa.

 

inBliss Host on ratkaisu, joka otetaan käyttöön kohteen tarpeiden mukaisesti. Samassa kiinteistössä voi olla käytössä useita erilaisia tapoja vieraiden vastaanottoon. Me autamme teitä suunnittelemaan ja toteuttamaan juuri parhaan mahdollisen ratkaisun teidän tarpeisiin.

 

Kysy lisää inBliss Host järjestelmästä, valmiista toteutuksista tai räätälöitävistä ratkaisuista:

ITSEILMOITTAUTUMINEN JA -ULOSKIRJAUTUMINEN

inBliss host vierailijahallintajärjestelmä hoitaa vieraiden hallinnan kohteessa kun kohteessa. Sen avulla voidaan luopua tai helpotta aulahenkilökunnan työskentelyä. Itseilmottautumispisteet pitävät aulan siistinä ilman jonojen syntymistä ja se sopii myös hyvin kiinteistössä usein vieraileville ja ryhmille.

 

Ilmoittautuminen tapahtuu  inBliss infokeskukseen tai  itseilmoittautumisnäytölle puhelimeesi saamalla PIN koodilla tai etsimällä nimesi vierailijalistalta. Samalla voidaan myös hoitaa ajoneuvon rekisterinumeron kirjaaminen ja vierailijakortin tulostus.

 

Kirjautumisen jälkeen vierailija saa tekstiviestin, joka voidaan kustomoida haluamallanne tavalla esimerkiksi toivottamaan vierailija tervetulleeksi ja ohjaamaan hänet oikeaan paikkaan. Uloskirjautuminen lähtiessä tapahtuu samalta näytöltä kätevästi.

TEHOKAS TYÖKALU AULAHENKILÖSTÖLLE

Todettuamme, että markkinoilta ei vielä löydy aidosti käyttäjäystävällistä vierailijoidenhallintajärjestelmää päätimme itse kehittää sellaisen.

 

inBliss Host järjestelmän avulla vierailijan sisäänkirjaus on mahdollista parilla klikkauksella. Samalla hoituu asiakkaan ajoneuvon rekisteröinti, vierailijakortin tulostus, tervetuloa tekstiviestit ja pin koodit lukittuihin tiloihin.

 

Järjestelmä on myös kätevä pakettien vastaanottoon ja aulassa säilytettävien avainten hallintaan.

ITSEILMOITTAUTUMINEN JA -ULOSKIRJAUTUMINEN

inBliss Host järjestelmä hoitaa vieraiden hallinnan niin kohteissa, joissa ei ole aulahenkilöstöä kuin myös aulahenkilöstön apuna ruuhkaisemmissa kohteissa. Itseilmoittautumispiste/-pisteet pitää aulan siistinä ilman jonojen syntymistä. Itseilmoittautuminen sopii hyvin myös kiinteistössä usein käyville vieraille ja vierailijaryhmille.

 

Vierailija ilmoittautuu näppäilemällä  inBliss infokeskukseen tai 10” tai 32” itseilmoittautumisnäytölle kohteesta riippuen tekstiviestillä saamansa pin-koodin tai vaihtoehtoisesti etsimällä oman nimensä vierailijalistalta. Samalla voidaan hoitaa esimerkiksi ajoneuvon rekisterinumeron kirjaaminen ja vierailijakortin tulostus.

 

Vierailija saa tekstiviestin, joka kustomoidaan kiinteistö-, osasto- tai yrityskohtaisesti. Viesti voi esimerkiksi toivottaa vierailijan tervetulleeksi, opastaa oikeaan paikkaan tai ohjeistaa odottamaan aulassa kutsujaa. 

Uloskirjautuminen onnistuu yhtä helposti aulan inBliss näytöltä.

TEHOKAS TYÖKALU AULAHENKILÖSTÖLLE

Aluksi kokeilimme jokaista markkinoilla olevaa vierailijahallintajärjestelmää, jonka jälkeen päätimme itse kehittää aidosti käyttäjäystävällisen järjestelmän, joka nopeuttaa ja helpottaa aulahenkilön työtä – tai jopa täysin automatisoi sen.

 

inBliss Host järjestelmän avulla aulahenkilö kirjaa vierailutiedot parilla klikkauksella data tallentuu automaattisesti.

 

Samalla hoituu näppärästi esimerkiksi ajoneuvojen rekisterinumeroiden hallinta, vierailijakorttien tulostus ja tekstiviestiopastukset vierailijan puhelimeen sekä pin-koodit lukittuihin tiloihin.

 

Myös pakettien vastaanotto sekä aulassa säilytettävien avainten hallinta on mahdollisimman helppoa.

ITSEILMOITTAUTUMINEN JA -ULOSKIRJAUTUMINEN

inBliss Host järjestelmä hoitaa vieraiden hallinnan niin kohteissa, joissa ei ole aulahenkilöstöä kuin myös aulahenkilöstön apuna ruuhkaisemmissa kohteissa. Itseilmoittautumispiste/-pisteet pitää aulan siistinä ilman jonojen syntymistä. Itseilmoittautuminen sopii hyvin myös kiinteistössä usein käyville vieraille ja vierailijaryhmille.

 

Vierailija ilmoittautuu näppäilemällä  inBliss infokeskukseen tai 10” tai 32” itseilmoittautumisnäytölle kohteesta riippuen tekstiviestillä saamansa pin-koodin tai vaihtoehtoisesti etsimällä oman nimensä vierailijalistalta. Samalla voidaan hoitaa esimerkiksi ajoneuvon rekisterinumeron kirjaaminen ja vierailijakortin tulostus.

 

Vierailija saa tekstiviestin, joka kustomoidaan kiinteistö-, osasto- tai yrityskohtaisesti. Viesti voi esimerkiksi toivottaa vierailijan tervetulleeksi, opastaa oikeaan paikkaan tai ohjeistaa odottamaan aulassa kutsujaa. 

Uloskirjautuminen onnistuu yhtä helposti aulan inBliss näytöltä.

TEHOKAS TYÖKALU AULAHENKILÖSTÖLLE

Aluksi kokeilimme jokaista markkinoilla olevaa vierailijahallintajärjestelmää, jonka jälkeen päätimme itse kehittää aidosti käyttäjäystävällisen järjestelmän, joka nopeuttaa ja helpottaa aulahenkilön työtä – tai jopa täysin automatisoi sen.

 

inBliss Host järjestelmän avulla aulahenkilö kirjaa vierailutiedot parilla klikkauksella data tallentuu automaattisesti.

 

Samalla hoituu näppärästi esimerkiksi ajoneuvojen rekisterinumeroiden hallinta, vierailijakorttien tulostus ja tekstiviestiopastukset vierailijan puhelimeen sekä pin-koodit lukittuihin tiloihin.

 

Myös pakettien vastaanotto sekä aulassa säilytettävien avainten hallinta on mahdollisimman helppoa.

VIERAILIJAHALLINNAN LAITERATKAISUT

Me toimitamme tyylikkäät näyttöratkaisut järjestelmän esitysympäristöiksi. Laiteratkaisumme edustavat kansainvälisiä alan johtavia valmistajia vuosien takuulla.

 

Vierailijahallintajärjestelmän näyttöratkaisut toimivat interaktiivisesti. Kosketusnäytöllä voi esimerkiksi tehdä itseilmoittautumisen ja uloskirjautumisen, printata vierailijakortin, ilmoittaa ajoneuvon rekisterinumeron ja soittaa videopuheluita kauempana olevalle aulahenkilölle.

Itseilmoittautuminen

inBliss Infokeskus

inBliss Infokeskus on interaktiivinen, tyylikäs ja jokaiseen aulaympäristöön sopiva ratkaisu. Valittavissa on vapaasti seisova ja liikuteltava Infokeskus sekä seinäasenteinen infokeskus. 55″ tuumaisen näytön yhteydessä on 10″ valintapadi, joka voidaan asentaa samaan inBliss Frame® kehystykseen tai erilliselle tyylikkäälle jalalle.

 

→ Lue lisää inBliss Infokeskuksesta

Itseilmoittautumisnäyttö

Tyylikäs jalallinen kosketusnäyttö aulassa on moderni ja helppo ratkaisu vierailijan itseilmoittautumiselle.

VIERAILIJAHALLINNAN LAITERATKAISUT

Me toimitamme tyylikkäät näyttöratkaisut järjestelmän esitysympäristöiksi. Laiteratkaisumme edustavat kansainvälisiä alan johtavia valmistajia vuosien takuulla.

 

Vierailijahallintajärjestelmän näyttöratkaisut toimivat interaktiivisesti. Kosketusnäytöllä voi esimerkiksi tehdä itseilmoittautumisen ja uloskirjautumisen, printata vierailijakortin, ilmoittaa ajoneuvon rekisterinumeron ja soittaa videopuheluita kauempana olevalle aulahenkilölle.

inBliss Infokeskus

inBliss Infokeskus on interaktiivinen, tyylikäs ja jokaiseen aulaympäristöön sopiva ratkaisu. Valittavissa on vapaasti seisova ja liikuteltava Infokeskus sekä seinäasenteinen infokeskus. 55″ tuumaisen näytön yhteydessä on 10″ valintapadi, joka voidaan asentaa samaan inBliss Frame® kehystykseen tai erilliselle tyylikkäälle jalalle.

Itseilmoittautumisnäyttö

Tyylikäs jalallinen kosketusnäyttö aulassa on moderni ja helppo ratkaisu vierailijan itseilmoittautumiselle.

Itseilmoittautuminen

VIERAILIJAHALLINNAN LAITERATKAISUT

Me toimitamme tyylikkäät näyttöratkaisut järjestelmän esitysympäristöiksi. Laiteratkaisumme edustavat kansainvälisiä alan johtavia valmistajia vuosien takuulla.

 

Vierailijahallintajärjestelmän näyttöratkaisut toimivat interaktiivisesti. Kosketusnäytöllä voi esimerkiksi tehdä itseilmoittautumisen ja uloskirjautumisen, printata vierailijakortin, ilmoittaa ajoneuvon rekisterinumeron ja soittaa videopuheluita kauempana olevalle aulahenkilölle.

inBliss Infokeskus

inBliss Infokeskus on interaktiivinen, tyylikäs ja jokaiseen aulaympäristöön sopiva ratkaisu. Valittavissa on vapaasti seisova ja liikuteltava Infokeskus sekä seinäasenteinen infokeskus. 55″ tuumaisen näytön yhteydessä on 10″ valintapadi, joka voidaan asentaa samaan inBliss Frame® kehystykseen tai erilliselle tyylikkäälle jalalle.

 

→ Lue lisää inBliss Infokeskuksesta

inBliss Itseilmoittautumisnäyttö

Tyylikäs jalallinen kosketusnäyttö aulassa on moderni ja helppo ratkaisu vierailijan itseilmoittautumiselle.

inBliss Videosoitto Appilla parannetaan palvelua ja säästetään kustannuksia

Mobiiliapplikaatio tehostaa aulahenkilöstön työskentelyä ja säästää asiakkaidemme resursseja – tinkimättä palvelun laadusta. Vierailija saa aina halutessaan henkilökohtaista apua.

 

Kehitimme inBliss Videosoitto Appin asiakkaan tarpeeseen. Miehittämättömään aulaan asennettiin kamerallinen inBliss Infokeskus, jolla vierailija soittaa toisessa aulassa työskentelevälle aulahenkilölle. Näin mahdollistetaan aulojen ja kakkossisäänkäyntulojen toimivuus jopa ilman henkilöstöä.

Vierailijahallinta mobiiliapp

inBliss Videosoitto Appilla parannetaan palvelua ja säästetään kustannuksia

Mobiiliapplikaatio tehostaa aulahenkilöstön työskentelyä ja säästää asiakkaidemme resursseja – tinkimättä palvelun laadusta. Vierailija saa aina halutessaan henkilökohtaista apua.

 

Kehitimme inBliss Videosoitto Appin asiakkaan tarpeeseen. Miehittämättömään aulaan asennettiin kamerallinen inBliss Infokeskus, jolla vierailija soittaa toisessa aulassa työskentelevälle aulahenkilölle. Näin mahdollistetaan aulojen ja kakkossisäänkäyntulojen toimivuus jopa ilman henkilöstöä.

Vierailijahallinta mobiiliapp

inBliss Videosoitto Appilla parannetaan palvelua ja säästetään kustannuksia

Mobiiliapplikaatio tehostaa aulahenkilöstön työskentelyä ja säästää asiakkaidemme resursseja – tinkimättä palvelun laadusta. Vierailija saa aina halutessaan henkilökohtaista apua.

 

Kehitimme inBliss Videosoitto Appin asiakkaan tarpeeseen osaksi vierailijahallintajärjestelmää. Miehittämättömään aulaan asennettiin kamerallinen inBliss Infokeskus, jolla vierailija soittaa toisessa aulassa työskentelevälle aulahenkilölle. Näin mahdollistetaan aulojen ja kakkossisäänkäyntulojen toimivuus jopa ilman henkilöstöä.

inBliss All in One -kokonaisratkaisu

KÄYTTÄJÄYSTÄVÄLLINEN SELAINLIITTYMÄ

Kaikki inBliss järjestelmän ominaisuudet toimivat samassa pilvipalvelussa helpolla selainkäyttöliittymällä sekä inBliss Mobiiliapplikaatioilla. 

 

Arki on helpompaa, kun kaiken voi hoitaa yhdellä järjestelmällä. Suomessa kehitetty inBliss järjestelmä kattaa kaikki tunnetut kiinteistöjärjestelmän ominaisuudet. Vierailijahallintajärjestelmän lisäksi inBliss Space hoitaa tilojen ja muiden resurssien varaukset ja inBliss Digital Signage -inonäyttöjärjestelmällä hallitaan kiinteistön näyttöjen sisältöä. 

 

Integraatioiden avulla esimerkiksi Outlook-kalenteri ja iLOQ-lukitusjärjestelmä toimivat samassa pilvessä ja selainkäyttöliittymässä.

inBliss All in One -kokonaisratkaisu

KÄYTTÄJÄYSTÄVÄLLINEN SELAINLIITTYMÄ

Kaikki inBliss järjestelmän ominaisuudet toimivat samassa pilvipalvelussa helpolla selainkäyttöliittymällä sekä inBliss Mobiiliapplikaatioilla. 

 

Arki on helpompaa, kun kaiken voi hoitaa yhdellä järjestelmällä. Suomessa kehitetty inBliss järjestelmä kattaa kaikki tunnetut kiinteistöjärjestelmän ominaisuudet. Vierailijahallintajärjestelmän lisäksi inBliss Space hoitaa tilojen ja muiden resurssien varaukset ja inBliss Digital Signage -inonäyttöjärjestelmällä hallitaan kiinteistön näyttöjen sisältöä. 

 

Integraatioiden avulla esimerkiksi Outlook-kalenteri ja iLOQ-lukitusjärjestelmä toimivat samassa pilvessä ja selainkäyttöliittymässä.

inBliss All in One -kokonaisratkaisu

KÄYTTÄJÄYSTÄVÄLLINEN SELAINLIITTYMÄ

Vierailijahallintajärjestelmän, kuten kaikkien inBliss järjestelmien ominaisuudet toimivat samassa pilvipalvelussa helpolla selainkäyttöliittymällä sekä inBliss Mobiiliapplikaatioilla. 

Arki on helpompaa, kun kaiken voi hoitaa yhdellä järjestelmällä. Suomessa kehitetty inBliss järjestelmä kattaa kaikki tunnetut kiinteistöjärjestelmän ominaisuudet. Vierailijahallintajärjestelmän lisäksi inBliss Space hoitaa tilojen ja muiden resurssien varaukset ja inBliss Digital Signage -inonäyttöjärjestelmällä hallitaan kiinteistön näyttöjen sisältöä. 

Integraatioiden avulla esimerkiksi Outlook-kalenteri ja iLOQ-lukitusjärjestelmä toimivat samassa pilvessä ja selainkäyttöliittymässä.

inBliss Host vierailijahallinnan toteutuksia

inBliss Host vierailijahallinnan toteutuksia