inBliss

Huolto ja ylläpito

SRV REDI

Oma asiantuntijatiimi

inBliss Huolto huolehtii järjestelmän toimivuudesta omalla asiantuntijatiimillään. Huolto- ja ylläpito kattaa aina sekä laite- että järjestelmän kokoonpanon.
inBliss Huollon Help Desk ottaa tukipyynnöt vastaan sähköpostilla tai puhelimitse. Sama kontakti toimii myös käyttäjien puhelintukena mihin tahansa järjestelmään liittyvään asiaan.

Proaktiivinen etähallinta

inBliss Huolto on nykyaikainen ja proaktiivinen. Se perustuu pilvipalveluun ja laitteiden etähallintaan, jolloin mahdolliset hitaudet tai häiriöt voidaan yleensä korjata jo ennen kuin niitä ehditään havaita sekä myös sellaisina aikoina, jolloin kohde on suljettu. Sellaiset vikaantumiset, joita ei saada ratkaistua etähallinnalla, hoidetaan huoltokäynneillä paikan päällä.
Huolto- ja ylläpitosopimus sisältää help desk-tuen, päivitykset, laitepuhdistukset sekä takuunalaisten vioittuneiden laitteiden tai rakenteiden vaihdot.
inBliss infonäyttö
inBliss Meetibg room

Haluatko kuulla lisää?

fi