Vierailijoiden hallinta ruuhkaisemmissakin auloissa

inBliss Host ratkaisee vierailijahallinnan auloissa tyylikkäästi, käyttäjäystävällisesti ja kustannustehokkaasti.

 

Workery on Pasilan Triplassa oleva uusi työympäristö. Toimistotornit Workery East ja West hyödyntävät modernia inBliss järjestelmää.

 

Asiakkaamme Triplan Workery West on vilkas monen yrityksen toimistorakennus, jossa järjestetään myös koulutustilaisuuksia. Aulan ruuhkautumiseen haluttiin löytää paras mahdollinen ratkaisu, johon valikoitui alan kartoituksen jälkeen inBliss Host. Aulan ensivaikutelma pysyy siistinä ja vieraiden itseilmoittautuminen ja opastus on automatisoitu modernisti ja käyttäjäystävällisesti.

Itseilmoittautuminen ja opastus

Itseilmoittautuminen ja opastus

Ratkaisimme ruuhkautuvan aulan ongelman asentamalla aulaan tyylikkään jalallisen 32” näytön, jolla vierailija tekee helpon itseilmoittautumisen ja saa tulostetun vierailijakortin. Tyylikkäät hissinäytöt asennettiin opastamaan vieraat oikeisiin tiloihin.

Viestintä ja opastus kiinteistössä

Viestintä ja opastus kiinteistössä

Vieraiden hallinnan lisäksi inBliss on ratkaissut Workery Westin koko digitaalisen opastuksen sekä parantanut kiinteistön sisäistä viestintää inBliss Infokeskuksella ja Infonäytöillä, joiden sisältöä ohjataan inBliss Digital Signage -infonäyttöjärjestelmällä.

Kotimainen järjestelmä kiinteistösi tarpeisiin

Kotimainen järjestelmä kiinteistösi tarpeisiin

inBliss on kokonaan kotimainen järjestelmä kiinteistöjen tilojen, vierailujen ja infonäyttöjen hallintaan. Pilvipalveluna toimivaa  järjestelmää hallitaan helpolla selainkäyttöliittymällä ja inBilss Help Desk on aina apuna. Tutustu kaikkiin inBliss järjestelmän ominaisuuksiin täällä
Kysy lisää ratkaisuistamme ja autamme teitä hyödyntämään kiinteistön kaiken potentiaalin.

Vastaa